CALL-ЦЕНТР І "ШВИДКА ДОВГО ЇДЕ": РАДНИК ГЛАВИ МОЗ ЗРУЙНУВАВ ГОЛОВНІ МІФИ ПРО ЕКСТРЕНУ ДОПОМОГУ

01.08.2018

В ефірі "Інформаційного вечора" на "5 каналі" радник в.о. міністра охорони здоров'я України Олександр Ябчанка розповів, чим концептуально екстрена медична допомога відрізнятиметься від тієї, що зараз є в Україні.

"Це кілька речей. Річ перша. Підемо від проблеми. Зараз величезною проблемою є те, що "швидка" довго їде. Чому так відбувається? Тому що ми самі нерідко викликаємо екстрену медичну допомогу на неекстрені випадки...Я лікар. Я прекрасно розумію, що коли людині погано, вона хвилюється і має повне моральне право викликати "швидку". Проте ми маємо задумувалися, коли викликаємо екстрену медичну допомогу, щоб поміряти тиск або вколоти анальгін із демідролом, тобто якісь речі, які не є екстреними", - зазначив Ябчанка.

Крім того, він уточнив, чи справді "швидка" приїжджатиме не до всіх.

"Ще одна річ - буде call-центр. Ви телефонуєте, сидить людина, яка розуміється на клінічних ситуаціях. Це не просто "мені треба, щоб сюди приїхали". Поза сумнівом, якщо є покази, то приїде екстрена допомога", - зазначив експерт.

Пояснив він і тезу про те, що лікарі "швидкої" муситимуть лише довезти пацієнта, а не надавати йому допомогу на місці.

"Третє. Задача екстреної буде - стабілізація пацієнта і максимально швидка його доставка до лікарні. Але має бути готове місце, куди саме доставляють цього пацієнта і там, як тільки пацієнт заїжджає, вже знають, що це за пацієнт, які спеціалісти будуть з ним працювати і так далі", - пояснив Ябчанка. 

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати